Zavolejte nám o přesnou cenu
602 20 30 44

Ceník kontejnerů
Podívejte se na ceny kontejnerů
Objednávejte na

602 20 30 44

Po - Ne od 6:00 do 22:00 hod.

Jsme nejrychlejší v Praze Mapa Za jak dlouho jsme u vás?

TIP: Stáhněte si e-book "6 základních rad jak objednat kontejner" ve formátu PDF.

Vyklízíte dům, byt, kanceláře, potřebujete odvézt odpad ze zahrady, stavební suť, nebo naopak přivézt písek na stavbu, štěrk či zeminu? Kontejner je pro vás ideální volbou.

Jak nejlépe postupovat, kde jej sehnat, kdo a kdy kontejner přiveze, jak si správně vybrat dodavatele kontejneru?

Zjistěte vše potřebné v šesti bodech.

V eBooku se dozvíte, proč je důležité se výběrem dodavatele zabývat, podle čeho jej vybrat, na co všechno se vám kontejner hodí, nač jej použít, kolik připravit místa, jak kontejner objednat a zaplatit. Zjistěte vše, co potřebujete znát před objednávkou kontejneru.

1) Proč se vůbec zabývat výběrem dodavatele a neobjednat hned toho prvního?

Z jakého důvodu se máte zabývat výběrem dodavatele, co vám hrozí?

Na trhu je mnoho dodavatelů, kteří vám přistaví kontejner na stavební suť, vyklizení domu, bytu, zahradní odpad či cokoliv jiného. Proč výběr správného dodavatele vůbec řešit? Není jednodušší prostě objednat toho nejlevnějšího?

Stejně jako v jiných oborech, i v přistavování a odvozu kontejnerů se najdou tací, kteří nedodržují platnou legislativu a nemají na činnost ani platná oprávnění. Kromě toho, že riskují ztrátu živnostenského oprávnění (někteří jej ani nemají), ohrožují také vás.

Co vám hrozí?

Pokud dodavatel odvezený odpad vysype na černou skládku a nedodá vám potvrzení o likvidaci, můžete se dostat do problému. Hrozí vám pokuta.

Stavíte-li, stavební úřad bude chtít potřebná potvrzení. Budou-li vám chybět, máte problém s kolaudací stavby.

Za málo peněz málo muziky. A dost problémů

Pozor na nejlevnější nabídky. Správná likvidace odpadu není levnou záležitostí. Postup nakládání s odpadem lze zpětně dohledat. Pokud vám jej dodavatelská společnost nabízí extrémně levně, zřejmě v tom bude nějaká černota a obcházení zákona.

Potřebná povolení

Každý kvalitní dodavatel služby odvozu kontejnerů musí mít povolení na svoji činnost od krajského úřadu. Pokud povolení dodavatel nemá vystavené na webových stránkách, klidně si jej vyžádejte.

Potvrzení o likvidaci odpadu – požadujte po odvezení

Požadujte po dodavateli takzvané Potvrzení o likvidaci odpadu, což je dokument, který dokládá, jak a zda dodavatel odpad správně zlikvidoval. Potvrzení vám dodavatel dodá na vyžádání po odvezení odpadu a jeho následné likvidaci. Informujte se však předem, zda takové potvrzení dodavatel vůbec poskytuje. Pokud ne, raději si vyberte jiného. Mohli byste se totiž dostat do křížku se zákonem. Například tehdy, když po vás bude potvrzení o likvidaci požadovat stavební úřad, anebo odbor životního prostředí, který dohlíží na správnou likvidaci nebezpečného odpadu vznikajícího během podnikatelské aktivity.

Prohlášení o shodě

Dalším potvrzením, které můžete po dodavateli požadovat, je Prohlášení o shodě, neboli potvrzení o dovezeném materiálu – písku, štěrku, zeminy. Je to doklad, který prokazuje, že dovezený materiál odpovídá objednávce a že vám dodavatel nepřivezl něco jiného. Například materiál horší kvality.

Nyní je vám zřejmě jasné, že je dobré se otázkou výběru dodavatele zabývat. Jak jej ale vybrat?

2) Podle čeho vybrat dodavatele? Cena není vše

Už jste po přečtení předchozí kapitoly smetli do koše nabídky dodavatelů, které byly podezřelé cenou či absencí potřebných povolení a potvrzení? I tak jich ve vašem výběru zřejmě zůstává dost. Podle čeho vybrat dodavatele, nač dál hledět?

Cena není vše, aneb čas jsou peníze

Pro mnoho zákazníků je nejdůležitější cena. Každý však zná osvědčené pravidlo „Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci nebo služby.“ Jak si jej vysvětlit u dodávky kontejneru?

Místo porovnávání podle prvotní ceny hleďte na poměr cena / kvalita a rychlost služby. Nač by vám byl kontejner, který vyjde sice o něco levněji, ale dodavatelská firma jej přiveze až za týden? Mezitím vám třeba utečou zájemci o koupi bytu, protože tolik harampádí v něm prostě nechtějí. Anebo si budou stěžovat sousedi kvůli nepořádku ze stavby.

U přistavení kontejneru je rychlost důležitá. Stavební suti, vyklizených věcí, zahradního odpadu nebo třeba shrnutého sněhu se zřejmě chcete zbavit co nejdříve. Jinak byste museli odpad nejdříve někam uložit, aby neobtěžoval sousedy, a pak opět přeložit do kontejneru. Ušetřete si námahu a čas, vyberte dodavatele, který přistaví kontejner co nejdříve.

Tak, kdy už to odvezete? Platíme řemeslníky!

Možná jste vyklizení bytu svěřili úklidové firmě. Pokud rekonstruujete střechu, najali jste si řemeslníky na shození staré krytiny. Jenže když nemáte brzy přistavený kontejner, tak najaté pracanty platíte zbytečně.

Stejná situace nastane, pokud kontejner přistavený máte, ale už jste jej naplnili. Najatí řemeslníci nemohou pokračovat se shazováním staré krytiny ze střechy, bouráním starého koupelnového jádra, s vyklízením nábytku. Nemají odpad kam nakládat. Čekáte na odvoz několik dní a řemeslníci s vámi. Jenže za vaše peníze.

Přívoz a odvoz kontejneru musí být dostupný, když jej právě potřebujete. A ne tehdy, kdy se to hodí dodavateli.

Myslete na tyto skutečnosti při výběru dodavatele. Zajímejte se, za jak dlouho vám kontejner přistaví, a kdy jej odveze. Rychlost přívozu a odvozu je jedním z nejdůležitějších hledisek pro výběr.

Už máte svého dodavatele? Skvělé. A co všechno vlastně do kontejneru naložíte?

3) Na co všechno kontejner můžete použít? Odpad odvezete, materiál přivezete.

Co všechno můžete do kontejneru nasypat, vyhodit a odvézt v něm k likvidaci?

Nakládkou do kontejneru se zbavíte všeho nepotřebného. Tím může být:

  • stavební suť, střešní krytinu, stará okna
  • zeminu a kameny
  • komunální a zahradní odpad, posečenou trávu
  • dřevo, uhlí, brikety
  • staré plechy
  • sníh
  • objemný odpad – starý nábytek, koberce

Odpad od vás, materiál k vám

Kontejnery slouží nejen k odvozu suti a odpadu, ale také k dovezení materiálu k vám. Co si běžně můžete objednat?

  • písek kopaný (maltový), říční (betonový), zásypový tříděný
  • štěrk – lomové drcené kamenivo tříděné na frakce
  • kačírek – tříděné kamenivo na frakce, prané i neprané
  • beton různého složení – podle betonárky
  • recykláty směsné suťové, betonové, živičné i jiné
  • zeminu různých typů

Když už víte, k čemu se vám kontejner hodí, ještě před objednávkou si na něj připravte místo.

4) Kolik místa pro kontejner musíte připravit

Objednáváte-li kontejner, musíte pro něj zajistit místo. Když by totiž dodavatel dovezl kontejner a neměl by jej kam složit, naúčtoval by vám marnou jízdu.

Hlavně ve městě se musíte o místo pro kontejner předem postarat, protože místo na ulici může během chvilky obsadit někdo jiný svým vozidlem. Myslete na umístění kontejneru předem a připravte se. Jedno parkovací místo však pro kontejner nestačí. Je třeba pamatovat také na vykládku a nakládku – prostor před i za kontejnerem.

Kolik místa pro kontejner potřebujete?

  • Prostor pro umístění kontejneru – zjistěte si od přepravce rozměry kontejneru a k nim připočtěte dostatečný prostor pro manipulaci.
  • Prostor na vykládku a nakládku pro automobil – zajistěte před kontejnerem alespoň 4 metry volného místa, pro největší kontejnery ještě více. Ověřte si u dodavatele, jakým vozem vám kontejner přiveze.

Ideální je potřebné místo pro automobil zahrnout do záboru a celý prostor ohraničit.

Nyní víte, jak předem připravit místo. Už si můžete objednat svůj první kontejner.

5) Jak objednat kontejner – připravte se na dotazy dispečera

Jestliže objednáváte kontejner prvně, možná vás zaskočí otázky dispečera. Připravte si předem odpovědi. Dispečer se vás zřejmě zeptá:

  • Který druh odpadu a jaké množství potřebujete odvézt? Jakého je odpad složení?
  • Kam si přejete kontejner či kontejnery přistavit?
  • Jak velké kontejnery potřebujete? Poradí vám dispečer.
  • Kdy chcete kontejner přistavit?
  • Za jak dlouho kontejner asi naplníte?
  • Přejete si v kontejnerech rovnou něco přivézt, například zeminu, písek, štěrk?

Na základě vašich odpovědí vám dodavatel spočítá cenu a sdělí další postup. Jestliže jste si vybrali kvalitního a rychlého dodavatele, už za pár hodin můžete kontejner plnit. Až jej naplníte, zbývá ještě za službu zaplatit. Jaké bývají možnosti platby?

6) Kdy zaplatit za kontejner

Dodavatel po vás bude zřejmě požadovat úhradu v hotovosti. Plánujete-li větší akci a pravidelný odvoz více kontejnerů, zkuste si s dodavatelem domluvit uzavření rámcové smlouvy a platbu na fakturu, jinak je vždy nutné složit zálohu za kontejner předem. Doporučujeme pověřit někoho z vašich kolegů tím, aby počet odvezených kontejnerů evidoval. Budete tak mít kontrolu, zda jich vám dodavatel neúčtuje více.

Hotovo, byt či dům je vyklizený, stavební suť pryč? Jste-li na tom s dodavatelem domluveni, nezapomeňte po odvozu ještě požádat o Potvrzení o likvidaci odpadu, a také se postarat o úklid komunikace.

Pokud jste s přístupem dodavatele spokojeni a vše proběhlo hladce, neváhejte mu udělit dobrou referenci. Pomůžete tak rozvoji služby i dalším zákazníkům s výběrem.

Ať vám kontejnery dobře poslouží!

Ebook 6 základních rad, jak objednat kontejner, pro vás připravila firma SIEGL Petr s.r.o.

Vyberte si kontejnerové profesionály – firmu SIEGL Petr s.r.o. 

Proč si vybrat právě nás?

  • Do 4 hodin vám přistavíme kontejner po celé Praze.
  • Kontejner odvezeme až po telefonické dohodě.
  • Kontejnery objednávejte denně od 6 do 22 hodin, včetně víkendů a státních svátků.
  • Po předchozí dohodě vám kontejner přivezeme a odvezeme i v noci.

 Volejte dispečink +420 602 20 30 44 a domluvte si přistavení kontejneru.

< Zpět
Objednávejte na

602 20 30 44

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace