Zavolejte nám o přesnou cenu
602 20 30 44

Ceník kontejnerů
Podívejte se na ceny kontejnerů
Objednávejte na

602 20 30 44

Po - Ne od 6:00 do 22:00 hod.

Jsme nejrychlejší v Praze Mapa Za jak dlouho jsme u vás?

Banner kariéra
Zavolej ještě dnes, přijď se podívat
a uvidíš
606 091 336

Hledáme asistentku ředitele

Jste komunikativní, příjemná, pečlivá a ráda se učíte novým věcem?

Hledáte perspektivní práci v Praze v přátelském kolektivu?

Jste pozitivní? Snažíte se si s věcmi poradit a máte organizační schopnosti?

Sníte o dlouhodobém, stabilním zaměstnavateli, který vaši práci a přístup ocení?

Chcete se do práce těšit?

Pak hledáme právě Vás!

Pošlete nám něco málo o sobě ve formě e-mailu nebo životopisu na email info@siegl.cz a my se Vám ozveme co nejdříve s návrhem termínu osobního pohovoru.

SIEGL Petr s.r.o
Kontakt: Lukáš Assmann
Po-Pá: 8:30 – 17:00
Email: assmann@siegl.cz
Telefon: +420 606 706 995

Požadujeme:

  • spolehlivost, všestrannost, pozitivní přístup 
  • vzdělání: střední s maturitou 
  • praxe není podmínkou, snaha se vzdělávat a preciznost ceníme víc
  • drive – česky
  • flexibilita nutná!
  • ŘP skupiny B
  • bydliště: Praha - nejlépe pravý břeh Vltavy
  • cizí jazyk: není potřeba

Náplň vaší práce:

  • administrativní zajištění chodu kanceláře jednatele
  • komunikace se zákazníky a dodavateli (telefony i e-mail)
  • organizování schůzek
  • zajištění ostatních provozních činností firmy

Asistentce jednatele u nás nabízíme:

  • finanční ohodnocení: 25 tis. – 30 tis. Kč hrubého s možností motivačního zvýšení
  • dovolená: 4 týdny
  • stravenky

Výhodou může být: Zájem o obchod a akvizice a internet marketing.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám něco málo o sobě ve formě emailu nebo životopisu na email info@siegl.cz a my se vám ozveme co nejdříve s návrhem termínu osobního pohovoru.

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace