Hledáme asistentku ředitele
Jste komunikativní, příjemná, pečlivá a ráda se učíte novým věcem?
Hledáte perspektivní práci v Praze v přátelském kolektivu?
Jste pozitivní? Snažíte se si s věcmi poradit a máte organizační schopnosti?
Sníte o dlouhodobém, stabilním zaměstnavateli, který vaši práci a přístup ocení?
Chcete se do práce těšit?
Pak hledáme právě Vás!
Pošlete nám něco málo o sobě ve formě e-mailu nebo životopisu na email info@siegl.cz a my se Vám ozveme co nejdříve s návrhem termínu osobního pohovoru.
SIEGL Petr s.r.o
Kontakt: Lukáš Assmann
Po-Pá: 8:30 – 17:00
Email: assmann@siegl.cz
Telefon: +420 606 706 995
Požadujeme:
- spolehlivost, všestrannost, pozitivní přístup
- vzdělání: střední s maturitou
- praxe není podmínkou, snaha se vzdělávat a preciznost ceníme víc
- drive – česky
- flexibilita nutná!
- ŘP skupiny B
- bydliště: Praha - nejlépe pravý břeh Vltavy
- cizí jazyk: není potřeba
Náplň vaší práce:
- administrativní zajištění chodu kanceláře jednatele
- komunikace se zákazníky a dodavateli (telefony i e-mail)
- organizování schůzek
- zajištění ostatních provozních činností firmy
Asistentce jednatele u nás nabízíme:
- finanční ohodnocení: 25 tis. – 30 tis. Kč hrubého s možností motivačního zvýšení
- dovolená: 4 týdny
- stravenky
Výhodou může být: Zájem o obchod a akvizice a internet marketing.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám něco málo o sobě ve formě emailu nebo životopisu na email info@siegl.cz a my se vám ozveme co nejdříve s návrhem termínu osobního pohovoru.